Instalacja centrali telefonicznej
Oferujemy rozwiązania oparte o istniejącą w Państwa firmie infrastrukturę telekomunikacyjną – możemy wykorzystać klasyczne linie telefoniczne lub całkowicie przenieść numery telefonów do operatorów VoIP.
Telefonia VoIP to przede wszystkim:
- niskie koszty utrzymania,
- duża wydajność i możliwości rozbudowy,
- liczba jednoczesnych połączeń przewyższająca możliwości standardowego rozwiązania telekomunikacyjnego,
- dowolna liczba numerów wewnętrznych,
- dowolna liczba numerów miejskich,
- nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne,
- zapowiedzi głosowe,
- poczta głosowa,
- nagrywanie połączeń,
- rejestr połączeń dostępny przez www lub zapisywany w bazie danych,
- integracja z telefonami komórkowymi i aplikacjami softphone,
- komunikaty powitalne, różne w zależności od daty i czasu,
- wybór dokonywany przez osobę dzwoniącą za pomocą wybrania tonowo jakiegoś numeru, po wcześniejszym wysłuchaniu komunikatu,
- muzyka podczas oczekiwania na połączenie z numerem wewnętrznym.
Korzystając z rozwiązania IP mogą Państwo dzwonić na telefony stacjonarne i komórkowe pomimo braku tradycyjnego „gniazdka telefonicznego”. Obecnie w tradycyjnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych, cyfrowych lub analogowych otrzymują Państwo możliwość wykonywania jedynie 30 jednoczesnych połączeń. Technologia VoIP nie ma takiego ograniczenia. Liczba jednoczesnych połączeń zależna jest od przepustowości łącza internetowego – im szybsze, tym więcej osób może jednocześnie rozmawiać. Mogą Państwo posiadać jeden numer miejski lub wiele (np. po jednym dla każdego numeru wewnętrznego), często o liczbie numerów decyduje charakter firmy i to czy to Państwo dzwonią, czy klienci do Państwa. Nasze rozwiązanie pozwala na podłączenie dowolnej liczby numerów wewnętrznych, np. jeden dla każdego pracownika w firmie.