Nasze usługi informatyczne
Jedną z form działania naszej firmy jest świadczenie obsługi technicznej w oparciu o stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy cieszy się rosnącym zainteresowaniem, gdyż gwarantuje obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego oraz pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką przy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy. Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i maksymalny czas reakcji w razie wystąpienia problemu. W ramach usługi opieki serwisowej opiekujący się Państwa firmą pracownik udziela dodatkowo wszelkich porad telefonicznych. Korzystanie z gorącej linii ma istotne znaczenie w przypadku wystąpienia drobnych problemów technicznych – podczas takiej rozmowy serwisant może połączyć się zdalnie z Państwa komputerem, zdiagnozować i usunąć przyczynę problemu.
Zawarcie stałej umowy serwisowej oznacza dla Państwa
- gwarantowaną szybkość reakcji serwisu w przypadku awarii,
- okresowy przegląd, kontrole i gruntowna konserwacje sprzętu, oprogramowania i sieci z częstotliwością określoną w umowie,
- aktualizacje oprogramowania wg zaleceń producenta,
- stałą opiekę nad bezpieczeństwem danych,
- okresowa archiwizacje danych,
- prowadzenie pełnej dokumentacji serwisowej sprzętu,
- stała pomoc przez telefon,
- bieżące raporty stanu technicznego sprzętu i informacje dotyczące koniecznych modyfikacji,
- pomoc i konsultacje w projektowaniu planów rozwoju systemu informatycznego Państwa firmy.
Wybór jednego z proponowanych przez nas pakietów opieki serwisowej pozwoli skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy, a wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem systemu informatycznego pozostawić nam.
PAKIETY MIESIĘCZNE (ceny netto)
BASIC
- LICZBA GODZIN W PAKIECIE
2 - MAKSYMALNY CZAS REAKCJI
12-24 GODZIN - CENA GODZINY PONAD PAKIET
70 ZŁ
STANDARD
- LICZBA GODZIN W PAKIECIE
4 + 1 - MAKSYMALNY CZAS REAKCJI
12-24 GODZIN - CENA GODZINY PONAD PAKIET
65 ZŁ
PREMIUM
- LICZBA GODZIN W PAKIECIE
6 + 1 - MAKSYMALNY CZAS REAKCJI
6-12 GODZIN - CENA GODZINY PONAD PAKIET
60 ZŁ
Powyższe pakiety nie zawierają kosztów dojazdu. Nie obejmują obsługi w dni wolne od pracy, święta oraz godziny nocne, jednakże może to zostać rozszerzone aneksem do umowy.
W przypadku gdy, nie odpowiada Państwu żaden z przedstawionych w ofercie pakietów prosimy skontaktować się z nami, opisać swoje potrzeby i wymagania, a my dostosujemy ofertę do indywidualnych potrzeb.
KROK PO KROKU
Wkrótce po podpisaniu z nami umowy serwisowej dokonamy w Państwa firmie:
- inwentaryzacji istniejącego sprzętu i oprogramowania,
- oceny legalności posiadanych licencji,
- likwidacji usterek i awarii napotkanych w momencie przejęcia opieki nad Państwa firmą,
- przedstawimy informacje o zasobach sprzętowych i programowych oraz o ewentualnych brakach i propozycjach ich uzupełnienia.
Po przeprowadzeniu powyższych czynności zaproponujemy Państwu przeprowadzanie okresowej archiwizacji danych, aby ograniczyć do minimum straty wyrządzone przez ewentualne uszkodzenie nośników danych.
Podczas pracy z systemem komputerowym przestrzegamy restrykcji dotyczących bezpieczeństwa i poufności danych naszych Klientów.
Wirusy, phishing, ransomware? Zostaw to nam!
Jesteśmy autoryzowanym partnerem niemieckiego producenta programów antywirusowych G DATA, kupisz u nas wszystkie produkty z rodziny G DATA. Rozwiązania bezpieczeństwa G DATA najnowszej generacji niezawodnie ochronią Twój komputer (Windows) lub urządzenie przenośne (Android) przed złośliwym oprogramowaniem i cyberprzestępcami.